Často kladené otázky

Objednávky

Jak si u vás mohu objednat?

Všechny produkty najdete přehledně rozdělené do kategorií na našich stránkách www.topmarkt.cz. Vybrané zboží přidávejte do košíku. Jakmile budete mít vybráno, klikněte na ikonu košíku vpravo nahoře, poté na zelené tlačítko „Pokračovat“, vyberte dopravu a platbu, vyplňte fakturační a doručovací údaje a objednávku odešlete.

Je možné si objednat i po telefonu?

Standardně ne. Objednávky přijímáme pouze přes e-shop. Pokud potřebujete pomoci s objednávkou, volejte 605 232 830 (po–čt 9:00–16:00).

Objednávku jsem odeslal(a), ale nepřišel mi potvrzovací e-mail.

Zkontrolujte složku Spam. Pokud e-mail nenajdete, mohla být chybně zadána adresa. Zavolejte prosím na 605 232 830 (po–čt 9:00–16:00), adresu opravíme.

Dostupnost a produkty

Zboží je vyprodané. Jak často doplňujete sklad?

Sklad doplňujeme každý týden. Některé položky mohou být déle nedostupné u dodavatele. Pro ověření konkrétní položky napište na info@topmarkt.cz nebo volejte, dostupnost ověříme.

Objednal(a) jsem zboží, ale přišlo s jiným designem obalu.

Výrobci často mění design obalů a změny se nemusí ihned propsat do fotografií. Obrázky jsou ilustrativní – obsah produktu zůstává stejný.

Chci objednat drogerii i potraviny, nenačichnou potraviny?

Ne. Potraviny oddělujeme od drogerie plastovými zipbagy, aby nedocházelo k přenosu pachů.

Je možné dovézt produkt z Německa na přání?

Ne. Zboží nenakupujeme v německých supermarketech, ale přímo od výrobců a velkoobchodních dodavatelů.

Platby

Zvolil(a) jsem platbu převodem, ale nepřišlo potvrzení o zaplacení.

Zkontrolujte správnost platebních údajů (variabilní symbol, číslo účtu apod.). Pokud byla platba odeslána s chybou, napište na info@topmarkt.cz – platbu dohledáme a spárujeme ručně.

Omylem jsem zvolil(a) jiný způsob platby.

Napište na info@topmarkt.cz nebo zavolejte 605 232 830 (po–čt 9:00–16:00) a platbu upravíme.

Neprošla mi online platba.

Kontaktujte nás a zvolíme jiný způsob úhrady. Po neúspěšné platbě se objednávka nestornuje, není potřeba vytvářet novou. Pište na info@topmarkt.cz nebo volejte 605 232 830 (po–čt 9:00–16:00).

Doprava

Chtěl(a) jsem doručení do výdejního místa, ale možnost se nezobrazuje.

Některé zásilky (příliš velké nebo těžké) nelze doručit do výdejních míst. Maximální hmotnost je 14 kg. Pro více zboží rozdělte objednávku na několik menších.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Osobní odběr zatím nenabízíme. Doručujeme pouze prostřednictvím dopravců.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, zasíláme i na Slovensko a přijímáme platby v EUR.

Je možné odeslat zboží na dobírku?

Ano, zasíláme i na dobírku (mimo výdejních míst Alzabox).

Reklamace a problémy s objednávkou

Zboží mi dorazilo poškozené. Co mám dělat?

Poškozené zboží vyfoťte a fotografie pošlete na info@topmarkt.cz. Reklamaci řešíme obratem – domluvíme výměnu nebo vrácení peněz.

Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal(a).

Kontaktujte nás na info@topmarkt.cz nebo 605 232 830 (po–čt 9:00–16:00) a situaci rychle vyřešíme.

Objednávka dorazila nekompletní.

Napište na info@topmarkt.cz nebo zavolejte 605 232 830 (po–čt 9:00–16:00). Chybějící zboží zdarma dopošleme, nebo vrátíme peníze.

Ostatní

Snažím se dovolat, ale nikdo telefon nezvedá.

Možná voláte mimo provozní dobu (po–čt 9:00–16:00) nebo je tým zaneprázdněn expedicí. Napište na info@topmarkt.cz – reagujeme rychle.

Zadal(a) jsem e-mail pro odběr novinek, ale nedorazil mi slevový kód.

Zkontrolujte Spam. Pokud kód nenajdete, napište na info@topmarkt.cz – pošleme nový.

Lze s vámi spolupracovat i velkoobchodně?

Ano. Pokud jste firma nebo máte zájem o odběr většího množství produktů, kontaktujte nás na info@topmarkt.cz a připravíme individuální nabídku.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz